Mysig Söndag

Somande 04:30 igår och vaknade 10:55. Fick några timmars sömn och kände mig glad och nöjd när jag vaknade. Hade lite huvudvärk, men den försvann som tur var av sig själv. 

Dagen har varit bra, om man räknar bort virus som min laptop fick. Men fick hjälp av en kompis till pappa som rensade bort det. Tack! Men resten av dagen blev sittandes i soffan med söndagstv och på kvällen kyckling, pommes och sallad. Känns inte alls som om jag ska gå till skolan imon, men det kommer nog ändras när mobilen ringer kvart i 6. 

Önskar att jag hade haft något roligare att berätta om, men det står still för mig just nu. Har inga bilder på gång eller nyheter att visa. Men det får andra bloggar stå för idag. ;)

 
Bjuder på en trött Linn med brills ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0