Girls night!

Känner mig lite besviken när jag upptäcker att det inte fanns några som helst platser till bion. Hmm, har bara mig själv att skylla som väntade så länge.

Men då hittar man på något annat! Så om ungefär en timme ska jag gå bort till Emelie för en kväll med film och tjejsnack. Ska bli roligt att ses igen, det var väldigt längse sedan! Påmminnelse till mig själv, köp inget godis! Har börjat hoppa över godis helt, då jag helt enkelt inte har något sug efter det längre. Men ibland påverkas jag av min omgivning och då blir det att det slinker ned en kexchoklad i påsen iallafall. Men ska vara stark! :D



Kommentarer
Postat av: Jojjo

Det va superroligt, synd att det blev lite onyttigt haha

2010-01-18 @ 08:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0