Dont worry, behind the clouds is the sun. Wait, its gone?

Blir ett litet deppigt inlägg idag.



Allt kändes jobbigt idag. Skolan har inte varit den bästa på senaste och det har påverkat mig väldigt negativt. Sen finns det så mycket annat som känns rent ut sagt skit. Orkar inte skriva om allt här, men behövde få skriva av mig lite iallafall. Jag harså mycket att tänka på, saker som måste göras och tas hand om. Men jag är så trött, vill helst ligga i sängen hela dagarna och glömma bort allt. Jag vet att det kommer att bli bättre, men det är jobbigt att vänta på ljusare tider när man vandrar i mörker.

Och så har jag ett svullet öga, då jag har fått en vagel. Inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0