Still sick

Magsjuka, jippie.

Jaja, ska inte sitta här ock klaga över hur synd det är om mig. För det är det. Bara så ni vet. :)
Har tillbringat dagen i sängen med laptopen i knäet och bara gjort ingenting. Hur. Tråkigt. Som. Helst. Släppade upp mig vid ett - tiden för att koka en påse nudlar som inte alls smakade gott. Men nu så har min snälla pappa köpt muffins till mig och senaste FRIDA - tidningen. Så det blir lite mys ikväll.

Och så ännu en bra grej. Minns ni våran katt Morris? Vi har upptäckt nu att det inte är bra för honom att vara ensam. Han blir som tokig när vi kommer hem och följer efter mig hela tiden och piper. När man lämnar honom på morgonen känns det tungt för han vill verkligen inte att man ska åka. Så nu har pappa och jag bestämt oss... vi ska skaffa en kattunge, en kompis till Morris

Jag är superglad! Vi ska förstås vänta tills efter jul, men jag längtar verkligen efter en liten hårboll till!

Helst skulle man ju vilja ha en sån här liten sötnöt! Jag dör! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0